csütörtök, június 24

Lógok a szeren

Bobek másfél hétig nem járt oviba, és azalatt többször kilátogattunk a Fenyves utcai nagyfiús játszótérre. "Nagyfiús"-nak hívják a gyerekek, mivel a mászóka még nekem is kihívást jelent, főleg most, mikor már mindhárom kölök feljut a tetejére, más-más technikával, de a végeredmény ugyanaz, 3 méter magasság, katapult végű csúszdával. A mászóka csimpaszkodós részét ezidáig csak vágyakozva nézte Bobek, de múlt héten, mikor "jó formában volt", elszánta magát, és bizony elsőre sikerült végigkapaszkodnia, melyet újabb és újabb csimpaszkodás követett. Az arra kószáló apukák elismerően bámulták Boldi teljesítményét, még szóvá is tették, hogy ez nem semmi. Szó mi szó, büszke voltam, és örültem Boldi sikerélményének. Azért hintáztunk is egy picit!

1 megjegyzés:

Andus írta...

Bobek!
Én vagyok a tornatanárok réme :-DDD !
A másodiknál biztos leestem volna...
Üdv:
Andi