kedd, április 27

Kölyöknap

Vasárnap a Lauderbe mentünk Kölyöknapra. Ha előre tudtuk volna, hogy ez ilyen szuper, biztos riadóztatjuk a barátokat, de így csak pár gyerekkel együtt élveztük a Kaláka-koncertet, kalandparkot!
Fél 10 körül elsőként érkeztünk, így az össznépi programok előtt volt időnk drótkötélpályázni egy kicsit az iskola kertjében:




(VP drótkötélpályázását nem tesszük közzé, pedig nagyon tanulságos és mulatságos volt...)

Aztán összegyűjtöttük a kalandpark 12 akadályán beszerezhető matricák java részét, miközben én csak tátottam a számat, hogy az egyetemisták milyen profin megszervezték és lebonyolították ezt a Kölyöknapot! Nézzünk a feladatok közül néhányat:
  • kivédeni a király rúgását
  • virágot ültetni saját készítésű cserépbe
  • megkeresni a szívecskéket a nagy képen
  • csúszdás társasban legyőzni a nénit
  • meséket hallgatni és érteni a lényegét
  • gyertyaöntés
  • gyümölcsfacsarás...


Aztán következett a koncert, de ezt a gyerekek már nehezen bírták, pedig én olyan szívesen végighallgattam volna, hiszen Boldival egyidős voltam, mikor először énekeltem, hogy "Bőrönd Ödön a Köröndön, ül a kövön, ül a kövön, fekete színű bőröndön..."



Berci Becze Gábor bácsi mikrofonjával babrált egy keveset, a szervezők legnagyobb örömére.

Kölyöknap ide vagy oda, végül hihetetlen hisztisen hagytuk a hátunk mögött ezt a szenzációs délelőttöt.....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönjük, hogy mi is részt vehettünk ezekben az izgalmas és színes eseményekben.Jó pihenést ezek után. Puszi, Mária N.D.