csütörtök, február 11

Fenistil cseppek

Hétfőn Bercus a délutáni szunyókálásból 20 perc után sírva ébredt. Kivettem a kiságyból, és szidtam magamban azt a pókot, aki csúnyán megcsípte a homlokát. Mikor tisztába tettem, rájöttem, hogy nem egy pók a ludas, mivel Bercus egész testén tenyérnyi vörös foltos-hólyagos rémségek díszelegtek. Azonnal elvittem orvoshoz, aki megállapította, hogy allergia, valószínűleg egy kocka csoki és a vírusfertőzés szerencsétlen összjátéka nyomán.....
Azóta fenistil cseppezünk, háromszor 10 az adag, és Bercusom nagyon álmatag a szertől, ami minimum 3 órás délutáni alvást jelent, és két napja éjszaka is csak egyszer ébred, 11 órákat alszik. Egyik szemem sír, a másik nevet. Félre a pálinkás kenyérrel, eljött a fenistil csepp ideje!!!!

1 megjegyzés:

Andus írta...

Esküszöm beszerzem...bár nekem a milupa junior drinktől alszik már másfél hete.