hétfő, január 25

Szentjánosbogarak az éjszakában

Megismételtük a múlt hétvégi síelést Boldival. Megint hajnalok hajnalán indultunk, hogy korán odaérjünk. Ezúttal az új szárny nászutas-lakosztályát kaptuk, melynek nagy részét a franciaágy töltötte ki. Délelőtt síeltünk, délután pihentünk, kártyáztunk, gépeztünk, és szunyókáltunk, ez utóbbi kettőt jól felosztottuk egymás között.

Ezúttal sikerült rávenni Bobeket az esti sízésre. Nagyon be volt sózva, hogy milyen lesz. Magunkhoz vettük a fejlámpákat is, hogy a felvonó tetején lévő behajtani tilos táblát biztosan lássuk, nehogy rajta maradjunk a felvonón. Közben mondogatta Boldi, hogy "Nagyon izgulok, hogy milyen lesz!"




Végül több mint két órát csúszkáltunk, és csak azért hagytuk abba, hogy aznap este még billiárdozzunk egyet. (Erről majd később.)

Aztán már csak egy kis amerikaifoci fért bele alvásig.

Másnap Boldi megtanult a gyorsabb liften felvonózni és elérte az első baleset: egy csajszi letarolta hátulról. Bobek nem sírt, de látszott, hogy megijedt, úgyhogy biztos ami biztos leharaptam a csaj fejét, pláne mikor elkezdett jó tanácsokkal ellátni, hogy nyomkodjam meg a gyerek lábát, amiről addig még azt sem tudtam eldönteni, hogy törött-e. Szerencsére semmi komoly nem történt, a csaj meg mondta, hogy ő akkor talán átmenne a szomszéd pályára, amit én csak helyeselni tudtam.

A nagy ijedtségre még síeltünk egy nagyot és aztán este 5-kor már büszkén mutogattuk az itthoniaknak a sítudásunkat.

Még egy jótanács: járt sztrapacskát járatlan kolbászért el ne hagyj!

Induláskor Boldit még körbedöngte néhány balassagyarmati nagylány, hogy milyen cuki, és hogy Boldizsár és hasonlókkal. Mikor én is odaértem a lányok szétszéledtek (ki érti ezt?) , Boldi meg mondja nekem nagyon komoly pofával:
- Engem nagyon hamar megkedveltek ezek a nagylányok, igaz, apa?

1 megjegyzés:

Mária N.D. írta...

FANTASZTIKUS lesiklás világítás mellett. Jók az árnyékok is. Gratulálunk ennek a sportos kettősnek. További jó síelést!
Sok puszival, M.N.D.