kedd, január 26

Sérülés

A mai napot nem sorolnám életem legkönnyebb napjai közé. Este 9ig egyedül voltam a gyerekekkel, ami nem is olyan "nagy cucc", ha nem lett volna ma mindenki nyűgös, veszekedős, hisztis (sajnos én is....). Természetesen az ilyen napokon jönnek a balesetek. Semmi komoly, de ahhoz elég, hogy megijedjek. Bercusom az emeletes ágy tetején ugrált. Kétszer levettem, és kértem, hogy ne tegye ezt, mert meg fogja ütni magát. Nem rémült meg, folytatta. Egy rossz ugrás következtében lefejelte az ágy fa vázát, nagyon vérzett a szája, kicsit beljebb nyomódott két foga... Minden véres volt, ezt látva Áron megijedt.
Este, míg altattam az emeleten Bercust, Áron és Boldi lent játszottak. Mire leértem, Áron elvágta valamivel az ujját. Picit vérzett, így sebtapasz mellett döntöttünk, csakhogy a lelki béke helyreálljon. Mikor ráragasztottam Árcsi ujjára a tapaszt, Boldi felháborodva kérdezte:
-A Berci fogát miért nem kötözted be?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajj, ennyi véres krimit egy napra!!! Ez még Agatha Christienek is sok lenne;)))

Vigyázzatok magatokra!!!
Sok puszi,
Kriszti