hétfő, december 14

Defekt

Tegnap délelőtt a Nagyszülőknél voltunk, én pedig kihasználva ezt, elmentem sétálni egyet Bercussal. Jól felöltöztettem, és beletettem az új babakocsira szerelhető téli zsákunkba, amiben lehetetlenség fázni! Nagyvadiéknál parkol a kedvenc babakocsink, ami szerintem a legkényelmesebb, szebb, jó a mérete, könnyű...., 6 éve vettük (ráadásul nagyon olcsó volt), és azóta is imádjuk! Olyan jó tolni a testvérkocsi után. Pont azon gondolkodtam (de komolyan éppen abban a pillanatban), hogy milyen fantasztikusan szolgál minket ez a kocsi, és törtem a fejem, hogy pár hónap múlva, mikor már nem lesz rá szükségünk, kinek is ajándékozzuk el. Na, ekkor tört ki a jobb első kerék! Javíthatatlan! Egy kedves apuka felajánlotta, hogy bár megszerelni nem tudja, de szívesen hazavisz minket. Szerencsére csak pár utcára voltunk Namuéktól, így végül a hátsó két keréken tettük meg a búcsúutat..... Úgy sajnálom....

Nincsenek megjegyzések: