vasárnap, november 8

Megmentő!

Áron újabban "a megmentő" szerepében tetszeleg.
2 napja Bercust büntetési célzattal betettem egy kicsit Namuéknál a kiságyba. Egy perc múlva kuncogást hallok a szobám felől. Odamentem, és a következő látvány fogadott: Berci a nagyágyon játszik Áronnal. Kérdeztem Árcsit, hogy mi történt, hogy került ki Bercus az utazóágyból. (Kívülről ki lehet zippzározni az egyik oldalát.)
Áron büszkén:
-Megmentettem a Bercit! Megmentettem én!

Változatok egy témára:
Otthon Áron megállás nélkül fantáziajátékokat játszik, teljesen elbűvöl a belső mozijával! Minap előszedett egy hatalmas műanyag dobozt, kirámolt belőle mindent, és beleült, majd ütemesen rángatózott. Én rájöttem, hogy minden valószínűséggel villamoson utazik. Áronom rábólintott a feltételezésemre. Hova mész Árcsi?
-Megyek a Boldihoz az óvodába!
-Tényleg? És mit csinálsz te ott?
-Hát megmentem a Boldit!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó volt Titeket, ha csak pár pillanatra is, látni. Az "életmentőnek" külön puszi. Ez a fiú aztán találékony, vérében van a segíteni akarás. Szárazabb időt a futkározóknak, kíván, Mária D.