szombat, június 20

Átlát

Tegnap délelőtt a szomszéd ház 3. emeleti teraszáról egy kisfiú egy zsinórhoz erősített repülőt röptetett, ami nekünk 30 perces bámészkodós programot jelentett. Kinyitottam a gyerekszoba erkélyének ajtaját, és a paradicsom ültetvényünk (az egyik tő magasabb, mint Áron!!!) tövéből kémleltük az eget. Árcsikám többszöri kérésem ellenére leszedett egy féltett zöld parit, amitől haragra gerjedtem, a gyerekeket visszavezényeltem a szobába, és zárt erkélyajtó mögül néztük tovább a műsort. Szó mi szó túlreagáltam Áron tettét, bizony az én idegrendszeremnek sem tett jót a 16 fokos lehűlés előtti dunszt. 10 percre rá Bobek csinált valami hülyeséget, és őt is leszúrtam, pedig apróságról volt szó. Erre az én önérzetes legnagyobbik fiam helyreigazított:
-Anya, Áron leszakított egy zöld paradicsomot, és nagyon mérges lettél rá! Miatta vagy ideges, és velem veszekszel??? Ne csinálj ilyet!

Hoppá!!! Micsoda tükör!

Egyébként meg sokat báboztunk pénteken, előkerültek a Marci nevű halacskatesók, és Boldi külön kérésére mindegyiket lefotóztam:

A golyós játékok közül Bobek új kedvence egy lap, melyet két tengely mentén lehet finoman, két tekerő segítségével fel s le billenteni, és egy kis golyót kell elmanőverezni úgy, hogy ne essen bele különféle lyukakba. (Áron a lelkes golyószedő, azt várja, hogy mikor ront Boldi, mert akkor neki pottyan ki oldalt a golyó!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A "véres" igazságérzetét nem is tudom kitöl örökölte!!!!!!!! Szuper! Kere