szerda, április 22

Vackor

Míg VP Pogány Judit Pom-Pom-jától jön lázba, addig nálam Kormos István "apró, boglyos, lompos, loncsos és bozontos, piszén pisze kölyökmackója" veri ki a biztosítékot, főleg mikor Hernádi Judit nyafka hangon 20 perc alatt kb. hatvanszor említi a fenti jelzős szerkezetet, melyet hamarosan a "Hóha hó, fára mászni vóna jó!" sor követ.
VP-vel ilyenkor gyakran bokszolunk titkon a levegőbe, vagy fojtok bele mosogatás közben egy poharat a lébe....
Boldiék odáig vannak a gyönyörtől. Ez a lényeg!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekünk annak idején Márkus Lászlóval volt meg, rengeteget hallgattuk a gyerekekkel és még én is szerettem (igaz, a hugom szerepel benne, így könnyű). Hernádi Judit hangja engem akkor is zavar, ha énekel...
Katona Ági

Dóri írta...

Szia Ági!
A Márkus Lászlós változatot én is szeretem, csak a Hernádi féle nyafka hang zavar, de a gyerekek kedvelik, és más nem számít :-)))!
Jó, hogy újra írsz, örülök neki :-)))!
Nellit is sokszor pusziljuk, alig várom, hogy találkozzunk Vele, a hét második felében remélem összejön valami, majd felhívom és egyeztetünk....
Üdv az egész családnak, Dóri