csütörtök, április 16

Parking

Mikor a lakást vettük, a teremgarázsban éppen szabad préda volt a feljáróhoz legközelebbi beálló, amire aztán rögtön le is csaptam. Mikor hetekkel később kocsival próbáltam beállni, rögtön megvilágosodott, hogy miért nincs nagy tülekedés: a szellőzőgépház pont itt türemkedik ki teljesen leszűkítve ezzel a beálláshoz szükséges teret. Orral beállni lehetetlen, míg a betolatást szépen lassan begyakoroltam. Mikor a Skodát Alhambrára cseréltük, a biznisz előtt gyorsan elkértem kölcsönbe egy Sharant (ami pont uaz, mint az Alhambra), és bepróbáltam a garázsba.

Most már megy a beállás elég flottul, de azért mindig elkél a segítség, amit általában Bobek egyedül ad elő, heves integetéssel, és komoly pofával mutogatva, hogy még mennyi van a falig, de most az ikrek is beszálltak.

Nincsenek megjegyzések: