csütörtök, február 19

Rákérdeznék!

Ma délután annyira felpörögtek az ifjak, hogy Boldit kiemeltem a trióból, és elvittem egy kis kültéri energialevezetésre. Sokszor annyira vágyom Boldira, szeretnék pár órát csak vele tölteni, az ő tempójában, az ő tevékenységeivel, vágyaira, gondolataira figyelve. Van, mikor hétközben ez a személyre szóló figyelem háttérbe szorul, mert délelőtt oviban van, délután pedig ott nyüzsögnek körülöttünk a kicsik. Nagyon jól éreztük magunkat a kihalt focipályán a bokáig érő hóban, rohangáltunk, záporoztak a gólok, nevettünk, beszélgettünk. Hazafelé barkobáztunk, én gondoltam, méghozzá Áronra.
-Anya, állat?
-Nem, nem az.
- Akkor autó vagy babakocsi?
- Nem, nem.
-Ember?
-Igen, hurrá!
-Néni?
-Nem néni!
-Akkor tudom! A Gál Peti bácsi!

3 megjegyzés:

cili írta...

Még mindig édesek, helyesek a fiúk!!!!
A blog jobb oldala fantasztikus, akárki találta ki, nagyon ötletes, még nem is láttam ilyet!
Ügyesek vagytok!

Cili

Ui.Dóri, meglett Máté nyelvvizsgája!

Dóri írta...

Nagyszerű!!!Gratuláció, ügyes ez a Mikulás bácsi!!!!!
Szép hétvégét, puszi: Dóri

Névtelen írta...

Nagyon okos a gyerek!