hétfő, január 19

Csokorhajsza

Boldi ma este is megnézte az esküvői videónkat, amit szinte már kívülről fúj (pl. sorolja, hogy a több mint 200 fős vendégsereg milyen sorrendben gratulál a polgári mulatságot követően...).
Van benne egy kedvenc jelenete, amikor "anya csokrot dob". A képsorokból és saját elmondásom alapján is kitűnik, hogy a csokrot Eszti kapta el, de a kiéhezett hajadonok egyike kikapta a kezéből, és üdvrivalgásban tört ki. Megbeszéltük Bobekkal, hogy bizony ez helytelen cselekedet volt a csokorbitorlótól, aki meg is lakolt, mivel azóta is hajadon, bezzeg az igazi győztes, Eszti rátalált Zsoltira, és 2 éve neki is alkalma nyílt egy csokordobálásra.

Lefekvés előtt Boldi elém állt, és megkérdezte:
-Anya, te melyik esküvőn kaptad el a csokrot?
-Semelyiken Boldi.
-Na de anya, te melyik esküvőn kaptad el? Tudod, azt a csokrot, amin veszekednek.
-Boldi, én tényleg egyiken sem kaptam el a csokrot. - Kicsit elgondolkodtam, majd magabiztosan hozzátettem.- Én enélkül is feleségül tudtam menni a Papához!
Boldi teljesen felháborodva:
-Anya, ez csalás! Te nem mehetsz férjhez!!!

Nincsenek megjegyzések: