péntek, október 31

Mint nekünk háromszavas....

Mivel a fényképezőgépünk gyengélkedik, Nagyvadászé pedig még tölt, Áron egyre hosszasabb csipogásairól vagyok kénytelen írni, bár igazán nem esik nehezemre. A délelőtti séta közepette Áron bogyós bokorra lelt. Miel a tiszafa is most bogyózik, és abból csak egy is elegendő lenne ahhoz, hogy kórházban kössünk ki (ezzel együtt a játszótér gondosan körbe van ültetve vele...), igen szigorúan veszem a bogyóevést. Árcs ma is próbálkozott vele (vadszőlő bogyójával), mire én mondtam, hogy ez buta és veszélyes dolog, mennyünk tovább. Erre ő:
- Szia, szia szép bogyók, nem bogyózom.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dóri, ha hiszed, ha nem, a tiszafának a bogyója az egyetlen nem mérgező része. Minden más mérgez, a bogyó ehető és nagyon kellemesen savanykás (múltkor tárgyaltuk meg a szomszéddal, akinek a kislánya a Lauder oviba jár, most kiscsoportos és ismeri Boldit:-) és Hannának hívják). Ezzel együtt mélységesen helyeslem, hogy nem hagyod bogyót enni Áront, ki ismerheti az összes bogyót. Remélem, a hóbogyót pukkantgatjátok! Tudod, az a fehér, ami olyan jól szól, ha a megfelelő erővel és szögben lép rá a gyerek -- vagy az anyja.
Katona Ági

Viki írta...

Hát ez csúcs, pedig engem már a vadasparkban is lenyűgözött!

Dóri írta...

Kedves Ági!

Tényleg nem mérgező a bogyóban lévő mag? Hanna mamáját azt hiszem én is ismerem, bár csak a szakácskönyvek borítójáról :-)!
Ami még hasznos: Mikulásvirág és a gyöngyvirág is nagyon mérgező..., bár Nálatok már nem rágcsálnak ilyet a "gyerekek".
Legutoljára tegnap hóbogyóztunk, van a sarkon egy jó kis lelőhely!
Jó hétvégét, üdv az egész családnak:
Dóri

Névtelen írta...

A mag, az nagyon mérgező, csak a húsa nem.
Ami szintén nagyon mérgez, az az akácfa termése. (Ezeket az infókat a legegyszerűbb krimikből beszerezni:-), nekem is onnan sikerült.)
A szomszédasszony azon parázik ezerrel, hogy a Lauder kertjében mogyoróbokor van és a gyerekek eszik is. Tudom, hogy Boldi is mogyoróallergiás, Hannáról még nem derült ki, de ettől fél. Szóval minden anya retteg valamitől.
Nektek is jó hétvégét, VP-nek meg sok szép látnivalót! Most nagyon irigylem, ha még nem mondtam volna...
Katona Ági