szerda, október 22

Elárasztás

Amikor Namu velünk van, gyakran gondolkodom azon, hogy-hogy csinálnám tök egyedül egész nap a három gyerekkel, hogy főznék akkor ebédet, mi lenne, ha megbetegednének, hogy végezném el a házimunkát, miközben kedvesen eljátszadozom velük (és ezzel a gondolattal).
Éjjel VP-nek nagyon fájt a foga, így a délelőttöt a fogorvosi székben/váróban töltötte, és én egyedül voltam otthon 3 gyerekkel, főztem ebédet (még sütit is sütöttünk), Boldi nagyon lázas volt, mostam, takarítottam, és játszottunk egy hatalmasat. Ezt szakmai berkekben "elárasztásos terápiának" neveznék (értsd: rázúdítják a páciensre fóbiájának tárgyát). Nálam bevált!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eddig is csak ámultam a blogotokat követve, de ezt a bejegyzést olvasván tényleg egyszerűen nem értem, hogy hogy csinálod! de ezek szerint lehetséges... Szuper! Dorka

Viki írta...

Kihagytad a blogírást!
Majd ha felnőnek a srácok, és már nem tudsz mit kezdeni a szabadidőddel, oktathatnád ezt a tudományt valahol. Én biztos beiratkoznék.

Névtelen írta...

szegény VP , mi van a fogával ??? remélem már jol van !Kere

Névtelen írta...

Szuper vagy, Dóri!!! Látod, legközelebb már én sem kellek, és Boldi vigyázhat a kicsikre...:) A viccet félretéve látod, megy ez különösebb izgalmak nélkül is, és bár biztos ez volt az egyik legkimerítőbb napod, de megoldottad! Ugyanakkor én sem tudom, hogyan csinálod...:) A tanfolyamra pedig én is jelentkeznék!

Remélem, VP és a foga már jobban van!!! Valamint Boldi is, mert erről még nem írtatok!

Sok puszi Nektek!
Kriszti