szerda, május 21

Büdöske

Ma délelőtt Magdiékkal célba vettük a biatorbágyi Outlet pénzköltő helyet. A hétvégi motorozás alatti cipőnyüstölés meggyőzött arról, hogy érdemes beruházni egy komolyabb, strapabíróbb darabra, ami bár drágább, de ha azt vesszük, a "két hetente elmotorozok egy 4000 ft-os cipőt" műsorszámmal rosszabbul járunk, mind anyagilag, mind időben. Botiék a Geoxra esküsznek, amiről én is csak a legjobbakat hallom mindig mindenkitől, csak ezidáig az árával nem volt köszönőviszonyban a pénztárcám. Az outletben viszont elfogadható áron hozzájuthat az ember, ha éppen nem hiányoznak a 28 alatti méretek, így üres kézzel tértünk haza, de nem adjuk fel.
Egyébként nem is erről akartam írni!!! Miközben én cipőt néztem, Áronra Eszti vigyázott, aki a délelőtti ébredést követően már lesben állt a bilivel, nekem meg jött az sms, hogy Oborzillal ültettek egy új virágot a teraszra. Büdöskét. Szép szál virág volt, de az esti locsolását kihagyom.
Gratula Áronnak és Esztinek az első bilibe sikeredett remekműért!!!
Bár készült foto, VP-vel közös megegyezésre ennek feltöltését most mellőznénk.

Nincsenek megjegyzések: