hétfő, április 28

Memória

Boldit megtanítottam memorizni. Kicsaptuk a kövér ellenőrt a thomasos feketepéter pakliból, és már ment is a játék. Csak az első menetben kellett magyarázni, akkor 6 párral játszottunk, de azóta már 12-vel küzdünk. Kikapni Bobek itt sem szeret, de itt semmilyen trükkre nincs szükség ahhoz, hogy alulmaradjak. (FP-ben azért ez nem könnyű, mert elég jól lehet olvasni, hogy Boldi hova teszi a kövér ellenőrt.) Boldi tényleg megjegyzi, hogy hol látta már előbb a Tobyt, az én fejemben meg csak az van, hogy ezt láttam már valahol. A díványon melettem ülő szakemberek egyike szerint a gyerekek vizuális memóriája nagyon jól működik, ezért nem ciki, hogy Boldi tízből nyolcszor megver.

6-6-nál az győz, akinél a kisdízeles pár van, vagy a Thomasos, (ez mindig attól függ, hogy éppen hogyan alakult a dolog menetközben.) Ha nagyritkán mégis én nyerek, akkor megegyezünk abban, hogy a szabályok visszamenőlegesen úgy alakulnak, hogy együtt kell megtalálni a párokat, és akkor mi győztünk, mind a ketten.

Azt hiszem nekem mégis inkább a nyuszis-répás társasjáték fekszik jobban... Ott aztán nincs vizuális frincfranc, csak tologatni kell a nyulat előre, meg néha tekerni a répát, amitől időnként megnyílik a föld a nyúl alatt. Akit bővebben érdekel, az írja be a gugliba, hogy lotti karotti.

Nincsenek megjegyzések: