vasárnap, október 14

Barátok és vadak

Hétvégén, hála Lacusék szervezőkészségének, ellátogattunk barátostul (12 gyerek és 3 pocaklakó, meg a kötelező tartozékaik) a Budakeszi Vadasparkba. Az itt beszerzett élményekről inkább VP fog részletesebben írni, mivel az én a kirándulásom azzal telt, hogy gyomorgörccsel szurkoltam Zsuzskának és Bercinek, mert amíg mi séta meg napsütés, addig ők vajúdás meg neonlámpa. Igazából már az elején előrebaktattam, hogy időközben megéhező kisebbik fiamnak a kedvére tegyek pépesített alma és körte formájában. Áron etetése közben utolért a csapat, és Dávid (Boldi kirándulásbeli barátja) felkiáltott Boldinak:
- Nézd Boldi! Ott van két vaddisznó!!!
Erre Boldi:
- Meg az Ányám is!
Aztán jót beszélgettem Vikivel, megcsodáltam Adél legújabb kunsztjait, amik közül nálam a "vége" szó hallatán megjelenő testtartás verte ki a biztosítékot.


Nincsenek megjegyzések: