péntek, október 26

"Az én szép kis Pannusom"

A délutáni alvást/nem alvást követően átjöttek leendő rokonaink látogatóba, mert nagyon ijesztőnek találták, hogy az utóbbi időben Boldi oldalán számos "nő" tűnt fel a Blogon (és itt nem Namura gondolok), sőt legutóbb egy másik Pannival fényképezkedett a csúszdás ágy alatt, ráadásul egy érettebb hölgyről van szó. Én nyugtattam őket, hogy Boldi hűséges tipus, de jobb megelőzni a "bajt".

Ma ovi után mondtam Boldinak, hogy átjönnek Panniék. Itthon meg kellett mutatnom a blogon Panni fényképét, mire Boldi az autóját tologatva maga előtt mormogta:

- Az én szép kis Pannusom.

Panni szokásos rózsaszín eleganciájával tűnt fel a lépcsőházban fél ötkor, ahol Boldi már várta. Boldi egy kis lovaglásra invitálta szíve hölgyét, majd megmutatta a csúszdás ágy alatt található két, képzeletbeli kis rókáját (ha nem lennének 4 év alatt mindketten, még a végén rosszra gondolna az ember!?!?), aztán babzsákozás következett. Panni barátkozott a gondolattal, hogy nem sokára neki is lesz otthon egy saját bejáratú kis tesója, vagy lehet, hogy már az önálló családalapítás gondolatával játszadoztak?

Míg az ifjú pár teljes összhangban mulatta az időt, a még nagyobbak pedig ettek-ittak, Áron portyázott egyet a lakásban. A babzsákban felejtett pogácsaromok felkutatása után,

kedvet kapott egy kis sörre. Mindenki az "ez túl nagy neki, úgysem rántja magára" tévhitbe ringatta magát, csak én sejtettem, hogy Áron babában ott szunnyadnak a rejtett tartalékok, és megszerzi, amit akar. Szerencsére még épp idejében kaptam el az úthengerré avanzsált hordót, és lemondtam a fényképezésről. Képek nincsenek, Áron van!

Nincsenek megjegyzések: